November Zeeleeuwen

01/12/2019 - 00:00

2 november: Zwemmen van 14u tot 17u @Zwembad Turnhout

Vandaag gaan we de wilde wateren van Turnhout nog eens verkennen. Voor deze activiteit spreken we niet aan onze vertrouwde Mellevijver af, maar aan het zwembad van Turnhout! Vergeet zeker je zwembroek/bikini/badpak, handdoek, duikbril, zwembandjes, €3, onderbroek (voor als je je zwemkleren onder je uniform aandoet) en natuurlijk je goed humeur niet!

9 november: Financiële actie + pasta-avond + verjaardagsspel Arthur van 9u @FRAC tot 17u @parochiezaal Schorvoort

Wat hoor ik nu? Allemaal stemmen! Even horen wat ze te zeggen hebben…

“WIJ WILLEN WAFELS VAN ZEESCOUTS TOXANDRIA!”

Trek die bottinnen maar aan, haal je perfecte uniform uit de kast en zet je mooiste glimlach op! Vandaag spreken we af aan het FRAC en sluiten we af aan de parochiezaal van Schorvoort. Waarom daar? Ons geliefde Ozee heeft weer leuke pasta-avond georganiseerd, dus vergeet je zeker niet in te schrijven! Vandaag is een drukke dag, want tussen het verkopen en het eten van lekker pasta gaan we ook een leuk spel spelen om de verjaardag van Arthur te vieren.

16 november: Loodsenspel van 14u tot 17u @FRAC

Vandaag komen de laatstejaars leden een spel met ons spelen. Wat het precies gaat zijn kunnen we nog niet verklappen, maar een vogeltje heeft me gezegd dat het heel leuk gaat worden! Zeker komen dus!

23 november: Activiteit met de welpen van 14u tot 17u @FRAC

Vandaag gaan we eens banden smeden met een andere tak… Samen met de welpenleiding hebben we een leuk spel gemaakt voor vandaag. Droom jij er al lang van om aan die welpen te laten zien hoe stoer en cool wij eigenlijk zijn? Kom dan zeker om 14u naar het FRAC!

30 november: Sinterklaas van 14u tot 17u @FRAC

Het begin van december staat aan de deur, dus dat betekent dat Sinterklaas weer naar onze scouts komt! Samen met zijn Zwarte Pieten zal hij een bezoekje brengen aan het FRAC, om te kijken wie er allemaal braaf is geweest dit jaar. Vandaag is dus de perfecte dag om je mooie tekening aan die goede man af te geven en Zwarte Piet eens uitdagen voor een potje armworstelen.

Contactpersoon van de maand: Pieter (+32 498 40 12 43)