November Zeeleeuwen

27/11/2022 (All day)

5 november: Belofte van 9 uur tot 17 uur @FRAC

Joepieee, vandaag is het de belofte! Zorg er dus voor dat jullie uniform helemaal in orde is. Vandaag gaan we oefenen op onze belofte en de TNV, dus hopelijk zijn jullie niet te moe! We spreken af om 9 uur aan het FRAC. Alle ouders zijn welkom vanaf 15u30.

12 november: Financiële actie + pasta-avond van 9 uur tot 17 uur @FRAC

Vandaag moeten jullie vroeg uit de veren! Haal je verkoopkunsten maar boven, want wij gaan wafels verkopen. We sluiten de dag af met een overheerlijke pasta-avond! We sluiten af aan de kerk van Schorvoort, want daar is de pasta-avond.

19 november: Bosspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Vandaag spelen we een super leuk bosspel. Wat we precies gaan doen, gaan we nog niet verklappen. Het wordt in ieder geval alweer een megaleuke namiddag!

26 november: Bomma- en bompa-activiteit  van 14uur tot 17 uur @FRAC

We hebben toch altijd al eens een bomma of bompa willen zijn. Vandaag is de kans om u helemaal in te leven in het super leventje van een bommaatje of bompaatje. Om je echt te kunnen inleven in je rol, mag je je als een typische bomma of bompa verkleden. Kijk maar eens in de kast van je grootouders. Je zal daar wel wat prachtexemplaren vinden.

Contactpersoon van de maand: Anna Huet (0468304838)