November Zeeverkenners

01/12/2019 - 00:00

2 november: Sportdag van 14u tot 17u @FRAC

Kom vandaag allemaal in jullie sportiefste outfit, het is tijd om deze maand nog eens goed te sporten voordat we volgende week ons helemaal gaan volproppen met pasta! Voetbal, basket of “skeeten” zoals Carlito het soms zegt, vandaag vliegen we er stevig in. Een drinkbus meenemen kan ook een stevige aanrader zijn voor deze dag, net zoals een mooie zweetband!

9 november: Financiële actie + pasta-avond van 9u tot 17u @FRAC

Vandaag is het weer zo ver, tijd voor de belangrijkste activiteit van het jaar! We gaan ons helemaal in het zweet werken in de voormiddag om in de namiddag te kunnen genieten. Deze avond is het ook de jaarlijkse pasta-avond van het OZEE, een echte gehaktbal op de spaghetti als je snapt wat ik bedoel ;)

!Afsluiten aan parochiezaal Schorvoort!

16 november: Boenkentocht van 14u tot 17u @Oude Kaai

Vandaag nemen we geen omwegen, geen moeilijke extra spelregels of onnodige pauzes, wij gaan vooruit! Niets of niemand gaat ons tegenhouden, dat is alleszins toch het plan. Benieuwd hoe lang het duurt alvorens we van het padje gaan? Kom het zaterdag ontdekken.

23 november: Bosspel van 14u tot 17u @FRAC

Na vorige week iets eenvoudigs te doen is het tijd om er terug regels bij te halen. We zullen er weer eens in vliegen met een bosspel. Wat dit spel zal inhouden blijft echter nog een geheim tot deze zaterdag!

30 november: Sinterklaas van 15u tot 18u @FRAC

Een week te vroeg zou je denken, maar neen! Speciaal voor Zeescouts Toxandria heeft onze goede man een gaatje in zijn agenda gevonden om snel binnen te springen en jullie voor te bereiden op wat komen zal. Wie is er braaf geweest en wat vindt de sint van jullie leiding?

Contactpersoon van de maand: Lotte (0491592683)