November Zeeverkenners

29/11/2020 - 00:00

7 november: Barbie-/ Vampierenspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Hiya, Barbie… Hi, Ken, euuhmm Hi Dracula. You want to go for a ride?
Sure Dracula, Jump in…. I'm a Barbie girl, in the Dracula Wold. Ruilt Barbie Ken in voor Dracula? Heeft Dracula meer zin gekregen in plastic fantastic dan een lekker sappig stukje mensenvlees? Stel jij je even veel vragen over het spel als dat wij doen? Dan raad ik je alvast aan om naar de activiteit te komen en dan gaat (hopelijk) alles duidelijk worden. Mocht je wafels besteld hebben, kunnen deze ook afgehaald worden.

14 november: Belofte van 12:30 uur tot 17 uur @FRAC

Ook dit jaar houden we weer onze belofte. We beloven onszelf en anderen om ons in te zetten voor de scouts. Aangezien corona nog steeds bestaat de dag van vandaag zal de belofte er net iets anders uitzien dan andere jaren. We zullen dus eerder in onze eigen vertrouwde verkennerbubbel blijven.

21 november: Sportdag  van 14 uur tot 17 uur @Sportvelden FRAC

Vandaag is het de dag om je leven te beteren, tijd om uit je luie zetel te kruipen, tijd om gezond te zijn, tijd om die calorieën te verbranden. Natuurlijk snappen wij als leiding dat dat niet altijd een gemakkelijke opgave is. Maar we zijn er om jullie daarbij te helpen. Jullie zijn allemaal welkom om enkele sportsessies mee te volgen van Wout Van Aert, Vincent Kompany, Kim Clijsters en Eddy Merck die speciaal naar onze scouts komen. Fancy sportoutfitjes zijn sterk aangeraden!

28 november: Super vet bosspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Na al dat ‘Barbie vampiergedoe’, onze jaarlijkse belofte en een zeer intensieve sportdag is het nog eens tijd voor een old-school bosspel. Wat is er beter dan keihard strijden (en stiekem een beetje valsspelen) voor de eerste plek? Haal de strijdlust in jezelf naar boven en kom ons vergezellen.

Contactpersoon van de maand: Nuno (0484169640)