November Zeeverkenners

27/11/2022 (All day)

5 november: Belofte van 9 uur tot 17 uur @FRAC

Vandaag is het de dag om het beste van jezelf naar boven te laten komen. We gaan onze belofte afleggen. Zie dat je je belofte goed kent en dat je uniform in orde is! Je kan de belofte vinden op de site. Het is een van de belangrijkste scoutsdagen van het jaar, dus zie dat je er bij bent! Nadien zijn jullie nog van harte welkom voor een lekkere chocomelk en een gezellig vuurtje. Jullie ouders mogen mee komen luisteren vanaf 15u30.

12 november: Financiële actie + pasta-avond van 9 uur tot 17 uur @FRAC met fiets

(Afsluiten doen we aan de kerk van Schorvoort, want de pasta-avond is daar.)

We gaan vandaag nog eens zorgen dat de scouts wat geld krijgt. We zullen zien of jullie even veel kunnen verkopen als de zeehondjes. Wie wordt de beste verkoper? Wees vooral massaal aanwezig, want vele handen maken licht werk! Vergeet zeker jullie fietsen niet mee te nemen! We sluiten af aan de parochiezaal van Schorvoort zodat we nadien nog lekker kunnen gaan eten op de pasta avond.

19 november: Ballenspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Vandaag gaan we een megacool ballenspel spelen. Als je nu denkt wat is een ballenspel? Kom gewoon af en dan kunnen we het uitleggen. Ik kan wel zeggen met hoe meer man we aanwezig zijn hoe plezanter het spel gaat worden.

26 november: Verrassing van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Het belooft weer een supertoffe activiteit te worden. Wat we gaan doen, zal nog een verrassing blijven. Als je wilt weten wat het wordt, zullen jullie massaal aanwezig moeten zijn.

Contactpersoon van de maand: Michiel (0479560239)