November Zeewelpen

25/11/2018 - 00:00

3 november: Quiz van 14u tot 17u @Frac

Een nieuwe maand is aangebroken, wat betekent dat er weer allemaal leuke activiteiten op ons te wachten staan! Vandaag gaan we onze kennis verrijken en zien wie de slimste welpen onder ons zijn… Weet jij hoeveel inwoners Indonesië heeft? Of hoeveel 1548x268 is? Lees die schoolboeken en dikke encyclopedieën al maar goed door, want je gaat al de kennis ter wereld nodig hebben voor onze quiz!

10 november: Financiële actie en eetavond van 9u tot 17u @Boomgaardplein + parochiezaal Schorvoort

Waar zijn al die mooie glimlachjes? Die lieve stemmetjes? De schattige snoetjes? Bij jullie natuurlijk! Was jullie gezichtjes, poets jullie tanden, doe nog een keertje wat parfum van mama of papa op en spring in de auto/op de fiets, want vandaag gaan we weer wafels verkopen! Financiële actie is een traditie op de scouts, die we tweemaal per jaar laten doorgaan. Dit om geld in te zamelen voor onze lokalen, het bootmateriaal etc. Na deze vermoeiende dag, waarin onze welpjes veel wafels hebben verkocht en de mama’s, papa’s, oma’s, opa’s, tantes en nonkels veel wafels hebben gekocht, kunnen we op de spaghetti-avond van het Ozee aanschuiven voor lekkere spaghetti! Deze avond zal doorgaan in de parochiezaal van Schorvoort, waar we om 17u afsluiten. Vergeet zeker niet in te schrijven als je naar de eetavond wil komen!

17 november: Belofte 14u tot 17u @Frac

Jaja, vandaag is het weer de grote dag. “Grote dag?” hoor ik jullie al denken, maar het is waar. Vandaag is de belangrijkste dag van het scoutsjaar, want vandaag leggen we onze belofte af! Dit is een plechtige aangelegenheid waarin al de leden en leiding een belofte maken. Leer deze dus zeker al goed op voorhand, want we willen natuurlijk dat iedereen hoort hoe goed de welpen hun belofte kennen! Ouders zijn welkom vanaf 15u30 om de belofte bij te wonen. Deze zal rond 17u gedaan zijn, maar dan is iedereen natuurlijk nog welkom voor een hapje of een drankje!

24 november: Sportdag van 14u tot 17u @Frac

Woehoew! Smeer die beentjes al maar in want vandaag is het sportdag! Vandaag is een speciale dag want je mag die uniformen thuislaten en je sportiefste kleren aandoen! Vergeet zeker geen flesje water, want je moet natuurlijk genoeg drinken. Wij kijken er al naar uit! Tot dan!

Contactpersoon van de maand: Phaona (0485 10 76 78)