November Zeewelpen

28/11/2021 - 00:00

6 november: Belofte van 9 uur tot 17 uur @FRAC

Joepie vandaag is het belofte! Vandaag gaan we met z’n allen onze belofte afleggen. Natuurlijk gaan we ook nog heel leuke spelletjes spelen. Het is een hele dag, dus vergeet zeker geen lunchpakket mee te nemen. Jullie mama en papa, oma en opa, hond … mogen allemaal komen vanaf 15u30 om te kijken hoe jullie je belofte gaan doen. Nadat iedereen zijn belofte heeft gedaan, kan je nog even blijven om iets te drinken of te eten om de loodsen en je hongerige maag te steunen!

13 november: Financiële actie van 9 uur tot 17 uur @Boomgaardplein

Vandaag gaan we wafels verkopen. Neem dus allemaal jullie mooiste glimlach en beste verkoopskills mee! Nadat we onze wafels hebben verkocht gaan we nog samen spelen met de scouts van Schorvoort. Komen is dus de boodschap want het belooft een leuke dag te worden. We sluiten af aan de parochiezaal van Schorvoort, want na al dit leuks is het hier ook nog eens pasta-avond!

20 november: Zwemmen van 14 uur tot 17 uur @Zwembad Turnhout

Vandaag gaan we iets heel leuk doen, want we gaan zwemmen! Neem dus zeker je zwembroek, bikini/badpak en een handdoek (en eventueel zwembandjes) mee. Vergeet ook zeker geen €3,5 mee te nemen!

27 november: Knutselen van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Volgende week komt Sinterklaas naar de scouts! Omdat wij allemaal lieve kindjes zijn, gaan we vandaag iets knutselen, zodat we dat volgende week aan Sinterklaas kunnen geven. Vandaag wordt dus een leuke en creatieve dag!

Contactpersoon van de maand: Marala (04 97 91 72 06)