Oktober Scheepsmakkers

27/10/2019 - 00:00

5 oktober: Kooktocht van 12 uur tot 17 uur @FRAC

Joepieeee, kooktocht! Oefen thuis jullie kookkunsten alvast, zodat jij kans maakt om de keukenprins/prinses van het jaar te worden. En nee, je maakt geen kans met stomme kant en klare maaltijden, dus wees creatief!

12 oktober: Kennismakingsweekend

YES YES YES! Ons eerste weekend is aangebroken, zaaaaalig. Wij verwachten jullie op zaterdag 12 oktober om 10 uur aan de Watermolen in Retie om onze dag op een leuke manier te beginnen! We sluiten af op zondag 13 oktober om 14:00u aan Den Brink. Vergeet jullie niet in te schrijven, want het wordt een topweekend! Voor meer info moet je op de brief kijken.

18 oktober: Dag van de jeugdbeweging

Een van de leukste dagen van het jaar is weer aangebroken! Vandaag mag (moet!!!) je de hele dag in je scoutsuniform op school rondlopen, geweldig toch? Vergeet ook zeker niet te genieten van het zalige ontbijt en de sfeer op de markt ‘s ochtends.

19 oktober: Zwemmen van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Wie heeft er nog eens zin in een wedstrijdje watervolleybal? Of ravotten op het waterspringkasteel? Geef toe, zwemmen is altijd één van de topactiviteiten! Wij kijken er alvast enorm hard naar uit! PS: vergeet zeker geen 3 euro mee te nemen om je inkom te betalen.

26 oktober: Belofte van 9 uur tot 17 uur @FRAC

Ja, de tijd van het jaar is weer aangebroken, onze jaarlijkse belofte! Zorg dat je allemaal (in PERFECT uniform) aanwezig bent en oefen de belofte thuis alvast zodat je deze vandaag foutloos kan opzeggen. De ouders zijn welkom vanaf half vier.

Contactpersoon van de maand: Elise (0491/99.40.45)