Oktober Scheepsmakkers

01/11/2020 - 00:00

Scheepsmakkers

3 oktober: Zeilen van 9 uur tot 17 uur @Mellevijver

Joehoeee!  Vandaag gaan we voor de eerste keer het water op. Wat moet je allemaal hier voor meenemen? Waterschoenen, reserve kledij, eten en drinken voor ’s middags, zwemvest (als je dat thuis zou hebben) en een goed humeur!

10 oktober: Kennismakingsweekend van zaterdag 10 uur tot zondag 14 uur @Kempen Kayaks Retie

Vandaag trekken we met heel de groep een dag het water op. Deze keer niet met een zeilboot maar met een kajak! We verwachten jullie om 10 uur aan Kempen Kayaks in Retie. Hier start ons onvergetelijk weekend! Jammer genoeg heeft ons weekend ook een einde… de mama’s en de papa’s mogen onze lieve makkertjes terug komen ophalen om 14 uur bij het jeugdverblijf  De Brink in Herentals! Zal het een tof weekend worden? ’t Zal wel zijn!

17 oktober: Bosspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Deze week zullen we nog eens een activiteit aan onze vertrouwde lokalen doen. We spelen een super zot bosspel! JIPPIEEEEEEE! Trek allemaal dat uniform maar aan, want dit wil je niet missen.

24 oktober: Kooktocht van 12 uur tot 17 uur @FRAC

Dag beste koks en kokkinnen. Het is vandaag de dag om jullie beste kookkunsten te laten zien. We spreken om 12 uur af aan het Frac om dan naar het Raadsherenpark te wandelen. Hier maken we vuurtjes om ons eigen eten te maken. Spreek af met vriendjes en vriendinnetjes of maak volledig je eigen menu klaar op het kampvuur. Vergeet zeker je ingrediënten niet mee te nemen, potje of pannetje, gamel en bestek! Het is dus zeker niet de bedoeling dat dit van te voren wordt gemaakt om het op te warmen op het vuur, we starten van 0 zoals een echte scout! ;)

31 oktober: Halloweenactiviteit van 19 uur tot 21:30 uur @frac

Boeeeeeeeee! Een spannende avond staat vandaag op het programma! Wil jij ook jouw vrienden en vriendinnen schrik aanjagen? Kom dan zeker super eng verkleed naar de scouts, zodat ook jij kan spoken in het donker! Het wordt een avond vol spanning en onwetendheid maar dat wil je zeker niet missen! Tot dan!

Contactpersoon van de maand: Kato (0477653382)