Oktober Zeehonden

28/10/2018 - 00:00

6-7 oktober: Kennismakingsweekendje van zaterdag 10u tot zondag 15u @Frac

Vandaag start ons kennismakingsweekend! Jullie worden zaterdag 6 oktober aan het Frac verwacht om 10 uur. Wat we allemaal gaan doen blijft nog even een geheim! Het weekendje zal zondag 7 oktober eindigen om 15 uur. We hopen jullie allemaal te zien!

13 oktober: ZOOM van 13u45tot 17u @Sint-Jozef college

Vandaag is het ZOOM! Dat wil zeggen dat we allemaal spelletjes gaan spelen tegen andere scoutsen, om te zien wie de beste is. Kom jij ook om ons te helpen om te laten zien dat de zeehondjes de beste zijn? We spreken een keertje ergens anders af dan aan het Frac. De leiding zal op jullie wachten aan de ingang van het Sint-Jozef college (Collegestraat). Hopelijk tot dan!

We verwachten jullie om 13u45 aan de ingang van het Sint-Jozefcollege (Collegestraat)!

19 oktober: Dag van de Jeugdbeweging

Vandaag is het Dag van de Jeugdbeweging! Doe zeker je uniform aan naar school, zodat iedereen kan zien dat jij in onze scouts zit!

20 oktober: Verjaardagsactiviteit van 14u tot 17u @Frac

Slingers, toeters en bellen. Jaja, vandaag is er iemand jarig! Weet jij wie het is? Het is Epatkas! Wat we gaan doen kan je ongetwijfeld al raden… Een feestje bouwen! Dit wil je zeker niet missen, dus komen is de boodschap!

27 oktober: Loodsenspel van 14u tot 17u @Frac

Vandaag zal de leiding er niet zijn, maar niet getreurd: er is een spel voorzien door de loodsen, waardoor jullie toch naar de scouts kunnen komen!

Contactpersoon van de maand: Fernandez (0484 16 96 40)