Oktober Zeehonden

Maandprogramma OKTOBER

Zeehondjes

5-6 oktober: Kennismakingsweekendje van 10 uur tot 15 uur @FRAC

HET moment dat jullie elkaar en de leiding nog beter gaan leren kennen, is eindelijk aangebroken! We gaan namelijk op een super mega cool kennismakingsweekendje met een super mega cool thema (een tip: aaaaaaaah zebenyaaaa baganichi alaaa). Alle informatie voor de mama’s en papa’s kan je vinden op de brief die jullie hebben gekregen. Hopelijk zien we jullie dan, zodat we er samen een geweldig weekendje van kunnen maken!

12 oktober: Zwemmen van 14 uur tot 17 uur @Zwembad stadspark Turnhout

Spitter, spetter, spater,... Jaja jullie raden het waarschijnlijk al, maar vandaag gaan we ons eens helemaal uitleven en het zwembad van Turnhout onveilig maken. Neem je coolste, beste en mooiste zwembroek of bikini maar mee, want die ga je goed kunnen gebruiken! Vergeet zeker ook geen handdoek, zwembandjes (indien nodig), zwembril en nog 3 euro mee te nemen en dan kan deze namiddag al niet meer stuk! We see you there!

18 oktober: Dag van de jeugdbeweging

Vandaag is het een heel speciale dag. Vandaag mogen jullie allemaal met jullie uniform naar school gaan om aan al je schoolvrienden, juffen en meesters te laten zien dat je in de zeescouts zit! Dus trek maar allemaal die scoutsbroek aan en doe jullie sjaaltje al om, want vandaag is de dag dat dit allemaal mag!

19 oktober: Het grote slangen en ladder spel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Vandaag gaan we een mega groot geweldig slangen en ladder spel spelen. Wie zal er als eerste via de ladders aan de finish geraken en wie gaat moeten strijden en de slangen ontwijken om ook als eerste bij de finish te geraken? Om daar achter te komen moeten jullie allemaal zeker komen, want dit spel wil je niet missen!

26 oktober: Belofte van 9 uur tot 17 uur @FRAC

Vandaag is het allemaal wat serieuzer en plechtiger, maar zeker niet minder leuk dan anders! Vandaag zullen jullie als zeehondje jullie goede voornemens bovenhalen en een aantal beloftes maken om ervoor te zorgen dat ons jaar niet meer stuk kan! Zodat jullie al wat kunnen oefenen, kunnen jullie hieronder de belofte vinden die jullie goed gaan kunnen gebruiken. De ouders zijn welkom vanaf half vier.

Belofte: Wij willen vrienden zijn. Samen spelen en delen
Wet van het Strand: Een volwassen zeehond zit nooit een verslagen zeehond achterna.

Contactpersoon van de maand: Lukannon (0487 56 63 67)