Oktober Zeehonden

01/11/2020 - 00:00

Zeehondjes

3 oktober: Roeien van 14 uur tot 17 uur @MELLE

Riemen OP, haaaalt OP, geliiiijjjk HOP!
Dit zijn zinnetjes die jullie vandaag gaan leren, want wij gaan … (tromgeroffel) roeien!!
Warm jullie armspieren al maar op, want die zal je zeker nodig hebben.
Wat heb je nog nodig?
-zwemsloefjes (sandalen, crocs, waterschoenen)
-handdoek
-reserve kledij
-zakje voor natte spullen
-zwemvest (als je dit hebt, zo niet zijn er meer dan genoeg zwemvesten van de scouts die je kan aandoen)

10 oktober: ZOOM van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Zijn jullie klaar voor de grote strijd tussen scoutsen? Hopelijk wel, want wij doen mee aan Zoom! Zoom is een activiteit waarbij we proberen winnen van andere scoutsgroepen bij een spel. Dit jaar gaat dit gewoon door aan onze lokalen, dus helemaal coronaproof.

17 - 18 oktober: Kennismakingsweekendje van 10 uur tot 15 uur @FRAC

Joepieeeee!!! Vandaag vertrekken we op ons eerste weekendje! Dit doen we om elkaar een beetje beter te leren kennen, zodat iedereen dikke vrienden kan worden. Alle informatie vinden jullie op de brief die jullie hebben meegekregen.

24 oktober: Techniekendag van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Vandaag bereiden we jullie voor op het echte scoutsleven! Jullie gaan alles leren wat een echte stoere zeescout kan: das knopen, veters strikken, slaapzak opruimen… en nog vele meer. Tot dan!

31 oktober: Halloweentocht/spel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

BOE! Hopelijk verschoten jullie niet, want vandaag gaan we heel wat griezelen. Dit doen we op een super spannende Halloweentocht. Natuurlijk mogen jullie allemaal verkleed komen. We zijn benieuwd wie de engste zeehond zal zijn!

Contactpersoon van de maand: Limmer (0497755226)