Oktober Zeehonden

31/10/2021 - 00:00

2-3 oktober: Kennismakingsweekend van 2 oktober 10 uur tot 3 oktober 16 uur @FRAC

Deze week vindt het eerste weekendje van het jaar plaats. We zullen hele leuke spelletjes spelen en gaan elkaar nog beter leren kennen. Schrijf je dus zeker in, want dit weekendje wil je niet missen!

9 oktober: Verjaardagsspel Vuurdans en Limmer van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Vandaag verjaart Limmer en Vuurdans is morgen jarig! Dit moet natuurlijk gevierd worden en dat doen we met een megacool verjaardagspel. We gaan er een heus feestje van maken!  Jullie mogen allemaal een mooie tekening maken voor Limmer en Vuurdans.

16 oktober: Stratego van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Vandaag spelen we nog eens een bosspel en niet zomaar een bosspel, het bosspel der bosspelen, stratego natuurlijk. Dit spel kan niet ontbreken op de scouts. Voor de eerstejaars zal dit misschien de eerste keer zijn dat je dit spel speelt, voor de tweedejaars heeft dit spel al geen geheimen meer.

22 oktober: Dag van de jeugdbeweging

Doe zeker allemaal jullie uniform aan vandaag!

23 oktober: Zwemmen van 14 uur tot 17uur @Zwembad Stadspark

Vandaag spreken we niet af aan het FRAC maar aan het zwembad van Turnhout. Jullie kunnen het al raden, we gaan vandaag zwemmen. Vergeet zeker geen zwemkledij, een handdoek, eventueel een zwembril en zwembandjes en €3 voor de inkom.

30 oktober: Halloweentocht van 14 uur tot 17 uur @Klein Engelandhoeve

Morgen is het weer Halloween, dus gaan we vandaag op griezeltocht. Ik hoop dat jullie niet bang zijn van heksen, spoken of tovenaars, want deze kunnen natuurlijk niet ontbreken op deze spannende activiteit. Uiteraard mag je je ook altijd verkleden als een pompoen, vampier... helemaal in thema Halloween dus!

Contactpersoon van de maand: Matkah (0497891656)