Oktober Zeeleeuwen

27/10/2019 - 00:00

5 oktober: Verjaardagspel Lina van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Joepie, Lina is deze week jarig en dit moet gevierd worden. Vandaag staat er een knotsgek,  megaleuk,  keicool verjaardagspel op het programma.  Be there…
PS: Die traktatie wil je toch niet missen?

11-12-13 oktober: Kennismakingsweekend van  vrijdag 19 uur tot zondag 12 uur @Sint-Joris

Eindelijk, het eerste weekend van ons scoutsjaar is er eindelijk! Dit willen jullie niet missen. Het is het ideale moment om elkaar wat beter te leren kennen.  We hebben onvergetelijke spelletjes voor jullie in petto.  Wat jullie allemaal moeten meebrengen en waar jullie precies moeten zijn, vinden jullie op de brief.  Vergeet zeker en vast jullie goed humeur niet in jullie koffers te steken! Tot dan!

18 oktober: Dag van de jeugdbeweging

Zorg dat jullie vandaag allemaal jullie uniform aandoen om naar school te gaan. Laat maar zien dat jullie trotse zeeleeuwen van de zeescouts zijn!

’s Ochtends is er op de Grote Markt in Turnhout een gratis ontbijt voorzien. Misschien is het een leuk idee om daar met z’n allen af te spreken!

19 oktober: Roeien + TNV van 14 uur tot 17 uur @Mellevijver

Deze activiteit kan ook niet ontbreken in een scoutsjaar. Bij de zeeleeuwen gaan we proberen om al wat meer aandacht te besteden aan jullie technieken. Doe je dit graag? Super! Ben je hier toch niet zo’n fan van? Niet getreurd! We gaan dit allemaal op een heel erg speelse manier doen, dus je gaat je zeker niet vervelen.

Benodigdheden: -waterschoentjes

-extra kleren

-handdoek

-jullie goede humeur

26 oktober: Belofte van 9 uur tot 17 uur @FRAC

Vandaag is het een belangrijke dag: jullie mogen allemaal jullie belofte afleggen.  Hiermee laten jullie zien dat jullie echte zeeleeuwen zijn en dat jullie er dit jaar weer een lap op gaan geven. We verwachten jullie al om 9 uur voor de voorbereidingen en natuurlijk gaan we dan ook nog samen onze tekst inoefenen. Zeg tegen jullie ouders dat ze deze dag zeker en vast moeten vrijhouden, want zij zijn welkom vanaf half vier.

Contactpersoon van de maand: Michiel (0479560239)