Oktober Zeeleeuwen

01/11/2020 - 00:00

Zeeleeuwen

3 oktober: Handelsspel van 14uur tot 17uur @Frac

Business, business, business. Time is money. Beiden quotes die jullie al wel eens gehoord zullen hebben. Vandaag gaan we een groot handelsspel spelen, zodat jullie vertrouwd worden met het handelen. Wie weet kunnen jullie na dit spel volledig op jullie eigen benen staan!

10 oktober: ZOOM van 14 uur tot 17 uur @Frac

Vandaag is het weer ZOOM! Deze activiteit gaat elk jaar door, waarbij we strijden tegen de andere scoutsen van Turnhout voor de beker. Dit jaar zal het niet doorgaan op het Sint-Jozefcollege, maar op onze eigen scoutslokalen. Zorg maar dat jullie benen goed warm zijn gemaakt en dat jullie strijdkreten al klaar zijn, want de zeescouts moet winnen! Ze hebben het ons dit jaar niet gemakkelijk gemaakt, want we moeten het opnemen tegen de makkers van de andere scoutsen, maar wij winnen dit nog steeds gemakkelijk natuurlijk.

17 oktober: Zeilen met loodsen van 14uur tot 17uur @Melle

Het wordt tijd dat we als zeescouts eens echt gaan zeilen. We moeten die woeste mellegolven gelukkig niet alleen trotseren, want de loodsen komen ons helpen! Bij deze ervaren zeilers zullen jullie veel leren en kunnen jullie wat kennismaken met de zeilboten. Vergeet geen rugzakje met reserve kledij, waterschoentjes en een handdoek.

24 – 25 oktober: KENNISMAKINGSWEEKEND @Sint-Joris

YIEHAAAA. Dit weekend is het kennismakingsweekend! Het weekend begint op zaterdagochtend 24 oktober en eindigt op zondagnamiddag 25 oktober, dus twee dagen vol scoutsplezier! We hopen dat jullie allemaal aanwezig kunnen zijn, zodat we elkaar beter kunnen leren kennen. Jullie krijgen nog allemaal een brief met extra uitleg over het weekend. Zeker komen!

31 oktober: Spooktocht van 18uur tot 20.30uur @Frac

De dag van Halloween? Jaja dan moet er wel een spooktocht in de agenda staan! Vandaag gaan we een beetje griezelen aan het Frac, maar we zullen jullie niet te bang maken ;). We gaan onze creatieve kant boven halen voor deze activiteit en we hopen dat jullie dat ook doen, want jullie mogen je zeker verkleden! Om ter beste verkleedoutfit?!

Als jullie een activiteit niet kunnen komen of als jullie wat later zijn; gelieve dit te laten weten. Contactpersoon van de maand: Amber (0479462176)