Oktober Zeeverkenners

01/11/2020 - 00:00

Zeeverkenners

Corona zal jammer genoeg ook deze maand nog een invloed hebben op de planning. Hou dus zeker onze sociale media en de mail in de gaten voor eventuele updates. Neem ook zeker elke activiteit een mondmasker mee!

2-4 oktober: Kennismakingsweekend van 20 uur tot 15 uur @FRAC

ER IS VORIG JAAR EEN MISDAAD GEPLEEGD! De scouts is toen namelijk een paar maanden niet door kunnen gaan en de dader heet het coronavirus. Wij vonden dit als leiding zo verschrikkelijk dat we dit weekend een heel weekend scoutsplezier gepland hebben voor jullie! Bekijk zeker de brief voor meer info en vergeet je zeker niet in te schrijven, want het wordt crimineel leuk!

10 oktober: ZOOM van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Het is weer tijd om ons te meten met de rest van de jeugdbewegingen in Turnhout en omstreken. Dit jaar doen we dat in onze veilige takbubbel aan onze veilige lokalen. Je vraagt je misschien af hoe we ons kunnen meten met andere scoutsen vanop afstand, maar dankzij de moderne technologie is dat allemaal mogelijk! Hopelijk zijn jullie in groten getale aanwezig om te bewijzen dat we de beste zijn!

17 oktober: Kooktocht van 11 uur tot 17 uur @Raadsherenpark

Jawel hoor, de eerste kooktocht van het jaar staat vandaag op de planning. Spreek gerust af met je vriendjes en vriendinnetjes om samen iets te maken. De leiding is heel benieuwd naar jullie fantastische creaties! Ook marshmallows voor na het uitgebreid menu zijn zeker niet verboden! *knipoog*

24 oktober: Zeilen @Mellevijver

Jippie! We kruipen vandaag terug de boot in! Omdat jullie met zoveel zijn, gaan we dit wel in shiften doen. Let er dus zeker op dat je tijdens de juiste shift komt! Als je toch tijdens een andere shift wilt komen, vragen we om te proberen om onderling te wisselen en dit ten laatste donderdag 22 oktober te laten weten aan de contactpersoon van de maand. (Xander: 0472 39 55 09)
9-12 uur: Kwartier 1 en 2
12-14 uur: Kwartier 3 en 4
14-17 uur: Kwartier 5 en 6

Kwartier 1: Bas, Daan Willems, Wouter, Marie Belloy, Marie Van Calenbergh
Kwartier 2: Lisa, Abel, Eben, Poppy, Nima, Anna
Kwartier 3: Eva, Daan Boers, Siebe, Nienke, Alexander, Belle, Vito
Kwartier 4: Hannelore, Lucas, Nathan, Bram, Jorick, Laïsha
Kwartier 5: Pieter, Mathias, Kato, Gil, Hanne, Toon
Kwartier 6: Vie, Seppe, Loriane, Ella, Jonathan, Jeroen

31 oktober: Avondwandeling van 19 uur tot 21.30 uur @FRAC

Wat is er nu aangenamer dan een gezellige avondwandeling in ons favoriete bos? De leiding zorgt ervoor dat dit een wandeling wordt die je niet snel zal vergeten! Tot dan!

Contactpersoon van de maand: Xander (0472 39 55 09)