Oktober Zeewelpen

01/11/2020 - 00:00

Zeewelpen

3 oktober: Swingpaleis van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Voor vandaag kan ik als enige tip meegeven dat je zeker je heupen goed moet losschudden voor je naar de scouts komt en zeker je muziekkennis nog eens bijschaaft, want de activiteit voor vandaag is het Swingpaleis! Wij voorzien alvast de nieuwste hits, zie zeker dat jullie megaveel enthousiasme en tonnen energie meenemen, dan gaat dit ook weer een top activiteit worden!

10 oktober: ZOOM van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Deze activiteit is geen gewone activiteit, want we gaan het namelijk opnemen tegen andere scoutsgroepen voor de wisselbeker van gouw Noorderkempen. Normaal gezien is dit een groot spel op de terreinen van het Sint-Jozef College, maar door huidige omstandigheden gaat dit gewoon op het Frac doorgaan. Neem dus al jullie energie mee zodat we dit jaar zeker winnen van de rest!

17-18 oktober: Kennismakingsweekend van zaterdag 10 uur tot zondag 17 uur @FRAC

Het moment is eindelijk aangekomen voor ons eerste weekendje! Zoals jullie waarschijnlijk wel kunnen raden is het de bedoeling om elkaar beter te leren kennen op kennismakingsweekend. Dit gaan we doen door kei veel leuke spelletjes te spelen en samen te overnachten in onze lokalen! Een brief met meer info over dit weekend gaan we zeker op tijd meegeven, met onder andere het thema van het weekend en het inschrijvingsstrookje. Door het coronavirus kunnen er ook nog wijzigingen gebeuren, dus hou zeker je mail goed in de gaten. Wij kijken er alvast mega hard naar uit!

24 oktober: Oudjesdag van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Kuis jullie valse gebitten nog eens extra goed, laat de steunkousen nog eens goed wassen zodat de zweetgeur eruit is en zorg ervoor dat jullie wandelstokken of rollators extra hard blinken, want vandaag is het oudjesdag! Dit betekent dat jullie niet in uniform moeten komen, maar jullie mogen verkleden als bejaarden. We gaan allemaal pleinspelletjes spelen om ons in te leven in het dagelijks leven van jullie grootouders. Hopelijk krijgen we niet te veel last van alle kwaaltjes die meekomen met het ouder worden!

31 oktober: Verrassingsactiviteit van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Wat we vandaag gaan doen, is een grote verrassing. Misschien is het wel weer een megaleuk bosspel, of zou het TNV zijn om onze kennis als scout nog eens bij te schaven? Wie weet gaan we gewoon een boenkentocht doen door in een rechte lijn te wandelen? Wie zal het zeggen? Wij in ieder geval nog niet. De enige manier om het antwoord op deze vragen te krijgen, is door zaterdag om 14u aan het Frac te staan voor weer een activiteit boordevol plezier! Het enige wat jullie moeten weten, is dat jullie allemaal verkleed mogen komen in thema Halloween!

Contactpersoon van de maand: Akela (+32 491 02 19 25)