Oktober Zeewelpen

31/10/2021 - 00:00

2-3 oktober: Kennismakingsweekendje van zaterdag 10 uur tot zondag 16 uur @FRAC

Dit weekend is het kennismakingsweekend! WHOOHOO! Jullie worden zaterdagochtend allemaal om 10 uur op het FRAC verwacht. Jullie hebben allemaal een brief gekregen, dus kijk hier zeker even naar. Hier staat in wat je allemaal mee moet nemen. Zondag mogen jullie om 16 uur terug naar huis gaan. Vergeet ook zeker niet om je inschrijvingsstrookje met centjes af te geven aan je leiding. Hopelijk zijn jullie talrijk aanwezig, want het gaat echt heel erg leuk worden!

9 oktober: Zoom van 14 uur tot 17 uur @Sint-Jozefcollege

Vandaag is het de jaarlijkse ZOOM-activiteit op het Sint-Jozefcollege. We spreken allemaal om 14 uur af aan het Sint-Jozefcollege en we sluiten de activiteit hier om 17 uur weer af. ZOOM is een wedstrijd tussen de verschillende scoutsen in en rond Turnhout. De scouts die het beste is, krijgt een mooie beker mee naar huis. Kom dus met zo veel mogelijk naar de scouts vandaag, want dan hebben we meer kans om te winnen!

16 oktober: Kooktocht van 11 uur tot 17 uur @Raadsherenpark

Eindelijk weer een kooktocht! We gaan vandaag (onder begeleiding) ons eigen vuur maken om te koken. Neem allemaal iets mee om te bakken op een vuurtje, bv. ei met spek of een hamburger. Let op: geen kant-en-klare maaltijden. Je kan ook afspreken met vriendjes om samen iets te maken. Wat nog mee te nemen: een gamel, bestek, een keukenhanddoek, drinken, keukenpapier, een stuk krant en een aansteker. Vergeet ook je groentjes niet mee te brengen. We spreken af aan het Raadsherenpark, dus niet aan het FRAC.

22 oktober: Dag van de jeugdbeweging

Deze vrijdag is het dag van de jeugdbeweging. Dat wil zeggen dat jullie vandaag in jullie uniform naar school mogen! ’s Ochtends vanaf 7 uur is er ook een lekker ontbijt op de markt waar jullie gratis kunnen eten voordat jullie naar school gaan.

23 oktober: TNV van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Het is tijd om onze technieken nog eens te verbeteren. We gaan veel belangrijke dingetjes leren, dus zeker allemaal komen! Het wordt echt suuuuper leuk, zelfs voor een theorieles. Zelfs met twee linkerhanden ben je welkom!

30 oktober: Halloweentocht van 14 uur tot 17 uur @FRAC

WHUAAAAHH Werd je al een beetje bang? We gaan vandaag een beetje griezelen op het FRAC. Je hoeft ook niet te veel schrik te hebben, want onze activiteit is gewoon van 14 uur tot 17 uur op het FRAC. Je mag je verkleden in je beste halloweenkostuum, dus een uniform hoeft niet. Wij hebben er al veel zin in! Tot dan!

Contactpersoon van de maand: Tavi (0479 46 21 76)