September Loodsen

01/09/2019 (All day) to 30/09/2019 (All day)

7 september: Kennismakingsactiviteit van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Vandaag maken jullie kennis met jullie nieuwe leiding!! RARARA wie zouden dat toch zijn? Als jullie dit nog niet weten kom dan zeker af. Degene die het al wel weten, een dikke duim. Jullie zijn natuurlijk ook van harte welkom. Zo kunnen jullie de leiding wat beter leren kennen. Voor de rest gaan we een beetje het jaar bespreken en wat ideeën bespreken voor de reis.

14 september: Surpriseactiviteit van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Vandaag is er een surpriseactiviteit. Na de activiteit zal er een vergadering zijn waarop de ouders worden uitgenodigd om te luisteren naar wat de plannen zijn voor dit jaar. Vertel dit dus al tegen de ouders zodat ze er zeker bij kunnen zijn. De vergadering zal starten na de activiteit.

21 september: Solidariteitsspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Omdat een deel van de groep een werkje heeft, voorzien we voor het andere deel een solidariteitsspel. Zo zijn de leden die naar de scouts komen solidair met degene die werken. Wat een mooi gebaar, vind je niet?

28 september: Een spelleke van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Vandaag spelen we een spelleke. Zie dus zeker dat je aanwezig bent voor het spelleke. Wat het spelleke zal zijn, zie je dan wel.

Contactpersoon van de maand: begeleider 4 (0476032491)