September Scheepsmakkers

01/09/2019 (All day) to 30/09/2019 (All day)

7 september: Kennismakingsspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Er is niks zo leuk om na enthousiast af te tellen, terug te beginnen met de scouts. En wat is leuker dan het jaar beginnen met de grote scheepsmakkerstest. Wie is er al een echte makker? Vandaag is ook het ideale moment om jullie nieuwe leiding en de nieuwe leden te leren kennen. Wij (de leiding) hebben er alvast zin in!

14 september: Pijlentocht van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Na de kennismaking van vorige week gaan we deze week Turnhout onveilig maken. Dit doen we aan de hand van opdrachten en battles. De ideale manier om elkaars sterke en zwakke kanten te leren kennen.

21 september: Zeilen van 9 uur tot 17 uur @Melle

Joepie! Het is zover! Eindelijk gaan we zeilen. Omdat we met zoveel zijn, kunnen we niet allemaal tegelijk gaan zeilen. Daarom zorgt de leiding ook voor extra toffe activiteiten naast het water. Wat deze zijn, is nog een verrassing. Wat je zeker moet meenemen: waterschoentjes, een handdoek, reserve kleren, een petje, zonnebril, zonnecrème, drinken en boterhammetjes.

28 september: Vriendjesdag van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Vandaag mogen jullie allemaal vriendjes en vriendinnetjes meenemen naar de scouts. Hopelijk kunnen we er een paar overtuigen om ook bij de scouts te komen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. We spelen vandaag typische scoutsspelletjes: ruwe, sportieve, rustige,… Alles komt aan bod.

Contactpersoon van de maand: Joris (0471/92 86 94)