September Zeehonden

01/09/2019 (All day) to 30/09/2019 (All day)

7 september: Kennismakingsspelletjes van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Dag allerliefste zeekontjes. Oeps, wij bedoelen natuurlijk zeehondjes! Jullie hebben lang moeten wachten op deze eerste activiteit, maar vandaag is het eindelijk zo ver! Je mag EINDELIJK (terug) naar die oh zo leuke zeescouts komen. Omdat we hopen op vele nieuwe gezichtjes, gaan we vandaag elkaars namen leren kennen, zodat we jullie niet moeten aanspreken met: “Gij daar in uw blauw uniform.”, want dat wordt moeilijk.

We zien jullie om 14 uur verschijnen aan het FRAC (Slachthuisstraat 15c). Neem zo veel mogelijk nieuwe vriendjes/vriendinnetjes/broertjes/zusjes mee, zodat we er weer een fantastisch jaar van kunnen maken!

14 september: Schattenjacht van 14 uur tot 17 uur @FRAC

“Wij zoeken de schat. Wij zoeken de schat. Wij zijn om die te vinden al dagenlang op pad!” Beste piraten, er is iets verschrikkelijks gebeurd! Onze schat is verloren geraakt! Gelukkig hebben we nog wel een kaart waarop staat waar we de schat kunnen vinden. Komen jullie ons helpen?

21 september: Zeeslag + INFOAVOND van 14 uur tot 17 uur @FRAC

BOEM! PLONS! Vandaag gaan we boten laten zinken en een echt gevecht op het water uitvechten. Welk team brengt als eerste de boten van het andere team tot zinken? Ben jij even benieuwd als de leiding? Kom dan zeker naar de scouts!

Na de scouts zal onze infoavond doorgaan. Hier zullen wij meer info geven over onszelf en over de scouts en kunnen al jullie vragen beantwoord worden. Meer info vinden jullie in de brief die je de eerste activiteiten meekreeg.

28 september: Vriendjesdag van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Zijn jouw vrienden en vriendinnen ook zo jaloers op wat wij doen bij de scouts? Vandaag kunnen ze te weten komen hoe het is om een echte zeehond te zijn. Breng al je broertjes/zusjes/neefjes/nichtjes/vriendjes of vriendinnetjes mee en laat aan hen zien waar je elke zaterdag het varken uithangt!

Contactpersoon van de maand: Kotick (0476/03 24 83)