September Zeeleeuwen

01/09/2019 (All day) to 30/09/2019 (All day)

7 september: Teambuilding van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Jawel, het moment is eindelijk aangebroken! Het nieuwe scoutsjaar gaat van start en jullie leiding is helemaal klaar om er een stevige lap op te geven! Hoe kan je een jaar beter beginnen dan met een heuse teambuilding? Vandaag zorgen we ervoor dat we een sterke groep vormen die een heel jaar samen gaat ravotten! Dit wil je niet missen!

14 september: Bosspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Deze activiteit kan ook niet ontbreken in het begin van een scoutsjaar. Het is een klassieker en meestal ook een echte topactiviteit! We gaan vandaag een super leuk bosspel spelen! Haal jullie kennis over het FRAC maar boven, want die kan wel eens goed van pas komen! Wees erbij!

21 september: Kooktocht van 9 uur tot 17 uur @FRAC

Het regent blijkbaar topactiviteiten! Al zeg ik het zelf, jullie leiding weet hoe ze een leuk maandprogramma moeten maken. Haal vandaag jullie beste kookkunsten maar boven, want we gaan vandaag op kooktocht! Het is wel de bedoeling dat je zelf iets probeert te koken. Zorg dus dat je alle ingrediënten bij hebt en niet gewoon iets moet opwarmen. Je kan in kleine groepjes afspreken om iets te koken. Wat hebben jullie nodig? Een gamel, handdoek, krantenpapier, lucifers, drinkbus en eten. Tot dan!

28 september: Pijlentocht (+Vriendjesdag!) van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Olifantenpas tot aan de volgende pijl, vanaf hier mag je haasje over doen tot aan de volgende pijl, draag vier personen zodat ze tot de volgende pijl de grond niet raken. Je hebt het misschien al wel door, vandaag gaan we een gekke pijlentocht doen! Vandaag is het ook vriendjesdag, dus jullie mogen allemaal een vriendje of vriendinnetje meenemen naar de scouts! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Hoe we gaan wandelen? Dat beslissen jullie! Welke opdrachtjes uitgevoerd moeten worden? Dat beslissen jullie ook! Ook deze activiteit wil je echt niet missen!

Contactpersoon van de maand: Pieter (+32 498 40 12 43)