September Zeeverkenners

27/09/2020 - 00:00

!Met plezier kunnen we jullie meedelen dat de activiteiten in september door zullen gaan, desondanks dienen we nog steeds enkele maatregelen te volgen… Daarom bij deze een oproep om iedere activiteit in september een mondmasker mee te nemen!

5 september: ‘Chateau Meiland’-spel van 10 uur tot 13 uur @FRAC

Jiplaa, het nieuwe scoutsjaar gaat vandaag weer van start! Zoals jullie aan de leidingsvoorstelling wel gemerkt zullen hebben, bestaat de leidingsgroep uit enkele fanaten voor deze kitsch. Wat is dan ook een betere manier om het jaar te beginnen dan deze passie over te brengen naar de leden. Of je dus best nog snel de serie kijkt voor we het jaar aftrappen? ’t Zal wel zijn!

12 september: Surprise van 19 uur tot 21uur30 @FRAC

Vandaag meteen onze eerste avondactiviteit. Niet wat je verwacht zo half september, maar we beloven dat het minstens even leuk wordt. We rekenen er dan ook op dat jullie minstens even enthousiast zullen zijn! Wat we precies gaan doen is nog niet nader gespecifieerd, dus sta open voor de verrassing en kom zeker af.

(Ps. Om jullie toch al een beetje gerust te stellen, het is geen werkvergadering)

19 september: Zeilen van 9 uur tot 17 uur @Melle

Ja hoor, de eerste week dat we het Frac mogen verlaten en we vliegen er meteen in! Tijd om de Melle voor het eerst sinds lange tijd terug onveilig maken. Om hierbij niet over te komen als een stelletje mislukte landratten is het misschien best dat jullie je kennis van het zeilen nog eens opfrissen (lees: theorie hehehe). Tot slot nog enig advies: een handdoek, waterschoentjes en lunchpakket kunnen vandaag zeker van pas komen.

Mocht je deze activiteit later aanpikken/vroeger door moeten: laat dit zeker weten aan de contactpersoon van de maand.

26 september: Boenkentocht deluxe van 14 uur tot 17 uur @Oude Kaai

De eerste maand is nog niet afgelopen en hier zijn we al met een echte klassieker. Je moet nog maar Oude Kaai lezen en je weet al hoe laat het is, tijd om weer alleen maar rechtdoor te gaan. We nemen enkel de kortste route (ook al is dit niet altijd de eenvoudigste…). Voor iedereen die nu denkt ‘ooh nee’ , wees gerust de leiding heeft nog iets anders in petto dan enkel doelloos ronddalken.

Contactpersoon van de maand: Xander (0472 39 55 09)