September Zeewelpen

26/09/2021 - 00:00

4 september: Kennismakingsspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Een nieuw scoutsjaar betekent veel nieuwe gezichtjes in de tak. Vandaag gaan we een leuk spel spelen om elkaar beter te leren kennen zodat we samen er een fantastisch jaar van kunnen maken!

11 september: Bosspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Een echte scoutsactiviteit zoals een bosspel mag zeker niet ontbreken. Denk al maar eens na over welke tactieken je allemaal kan gebruiken om het spel te winnen, want dat zal zeker van pas komen vandaag.

18 september: Roeien van 14 uur tot 17 uur @Mellevijver

Warm die armspiertjes maar op, want het is weer tijd om te gaan roeien! We spreken dus af aan de Mellevijver. Vergeet zeker geen waterschoentjes, handdoek, drinkbus en eventueel propere kledij mee te nemen.

25 september: Kaasboerenspel van 14 uur tot 17 uur @Frac

Wat het kaasboerenspel exact inhoudt, gaan we nog niet verklappen. We kunnen al wel vertellen dat het met kaas en boeren te maken heeft. Naar de activiteit komen, is dus de boodschap!

Contactpersoon van de maand: Sona (0498 54 54 44)