Zeeleeuwen mei

30/04/2022 - 11:30 to 28/05/2022 - 17:30

Zeeleeuwen

7 mei: Zeilen van 14 uur tot 17 uur @Mellevijver

Hijs de zeilen, trek aan de riemen, …. Vandaag gaan wij zeilen!!!!! Maar wij gaan niet alleen zeilen. Met wie gaan wij zeilen? Wij gaan zeilen met de loodsen als kapiteins van ons boten. Het gaat dus een natte bedoening worden. Neem dus zeker je waterschoentjes en eventueel een handdoekje mee.

14 mei: financiële actie van 9 uur tot 17 uur @Frac

De scouts heeft centjes nodig voor allemaal leuke dingentjes te kopen. Dus wie van de leden kan het besten verkopen????? Wie haalt alle verkoopstrucs uit de kast? Wie is de beste verkoper van de scouts?!? BEN JIJ DAT ?!? Kom vandaag dan zeker.

21 mei: Bosspel van 14 uur tot 17 uur @Frac

Na al dat zeilen en dat verkopen heb ik toch wel weer zin in een goed bosspel gemaakt door de loodsen. En waar kan dat beter dan in ons geliefde Frac bos. Dus gaan we nog is een mega leuk spel spelen. Wat we gaan spelen mag ik nog niet verklappen. Dus als je wilt weten wat we gaan spelen moet je komen. Na de activiteit is het kampinfo avond!!! Dus wees zeker aanwezig als je mee op ons leuk kamp komt.

28 mei: Activiteit op wieltjes van 14 uur tot 17 uur @Frac

Whooooeeesssshhhh !!!!!!

Matthis skate voorbij op zijn skateboard en doet een kickflip. Arthur rijdt daarachter in een winkelkarretje. Mart is met de fiets (saaaaiii). Vandaag mag je iets op wieltjes meenemen. Wees zo origineel mogelijk.  We gaan super leuke spelletjes spelen!!!!

Contactpersoon van de maand: Steff (0498406065)