Zeeverkenners mei

30/04/2022 - 11:30 to 28/05/2022 - 17:30

Zeeverkenners

7 mei: Verrassingsactiviteit van 14 uur tot 17 uur @ Frac

Over deze activiteit kunnen we jammer genoeg nog niet veel vertellen. Het enige wat we zeker kunnen zeggen is dat het een top-activiteit wordt die je niet wilt missen! Aanwezigheid is niet verplicht, maar sterk aangeraden!

14 mei: Financiële actie van 9 uur tot 17 uur @ Frac

Hallo mevrouw/ meneer

Ik ben … van Zeescouts Toxandria en ik verkoop wafeltjes om onze lokalen te sponseren. Wilt u toevallig wafels kopen?

Vond jij deze verkoop tactiek ook zo saai? Haal je beste verkooppraatjes boven om wafels te verkopen tijdens onze financiële actie. FIETS MEEBRENGEN!!!!!!

21 mei: Robin is jarig spel  van 14 uur tot 17 uur @ Frac

Er is er één jarig, hoera hoera, dan kun je wel zien dat is Robin! Hopelijk komt hij zelf ook naar de activiteit om zijn verjaardag samen met ons te vieren. Wil jij Robin verrassen voor zijn verjaardag? Kleur de kleurplaat hieronder in en breng deze mee naar de scouts! Defender babes mogen geïmproviseerd worden. ;) Vergeet ook zeker niet naar de infoavond van het kamp te komen meteen na de activiteit.

28 mei: Zeilen van 9 uur tot 17 uur @Melle

Vandaag worden jullie verwacht aan het strand van de Mellevijver om samen van daaruit te vertrekken op een 8 uur lang durende zeiltocht over de woeste zeeën van de Melle. Oefen je zeilskills! Deze ga je zeker nodig hebben als we op kamp gaan en de écht woeste wateren gaan trotseren!

Contactpersoon van de maand: Nuno (0484169640)