Zeewelpen oktober

30/10/2022 (All day)

1 oktober (10 uur) tot 2 oktober (14 uur): Kennismakingsweekend @FRAC

Schip ahoy! Wij gaan op kennismakingsweekend, joepie! Het thema van ons weekendje is piraten. Neem dus zeker jullie beste verkleedkleren mee. Alle informatie die jullie verder nodig hebben over het weekendje vinden jullie in de brief die jullie gekregen hebben en die ook op de website staat. Vul ook allemaal zeker op tijd de brief in zodat jullie zeker mee kunnen gaan. Tot dan, piraatjes!

8 oktober: Loodsenspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Vandaag moeten jullie je geweldige leiding jammer genoeg missen, want die zijn op leidingsweekend. Gelukkig komen de minstens even geweldige loodsen ons vervangen en gaan jullie een spel spelen dat de loodsen zelf gemaakt hebben. Gedraag jullie dus een beetje, maar maak het ook niet al te makkelijk voor deze leiding in wording.

15 oktober: Leela’s verjaardagsspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Leela was deze week jarig en daarom spelen we vandaag ‘Leela’s verjaardagsspel’. Zeker komen dus, het belooft een echt feestje te worden! Jullie zouden Leela ook heel blij maken met een mooie tekening als cadeautje.

21 oktober: DAG VAN DE JEUGDBEWEGING

Vandaag is het de mooiste dag van het jaar! We mogen namelijk vieren en aan iedereen laten zien dat we in de jeugdbeweging zitten. Doe vandaag zeker je uniform aan naar school zodat je aan iedereen kan showen dat je in de zeescouts zit.

22 oktober: Zwemmen van 14 uur tot 17 uur @Stadspark

Spitter, spetter, spater, voor een zeescout is alles beter in het water. Joepiee! Vandaag gaan we zwemmeeenn!! Neem zeker een rugzakje mee met je bikini of zwembroek, eventueel zwembandjes, een duikbril en een handdoek. Vergeet ook zeker geen €3 mee te nemen voor de inkom. We spreken af aan het Stadspark. Jullie ouders mogen jullie ook hier weer komen ophalen na de activiteit.

29 oktober: Halloweenspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Wooeehh… BOE! Zoals jullie weten is het bijna halloween en daarom gaan wij vandaag een mega cool en misschien wel een beetje eng halloweenspel spelen. Houd jullie knoflook al maar klaar om vampiers te verjagen en een zaklamp om geesten te spotten. Zeker komen, als je durft…

Contactpersoon van de maand: Chikai (+32 468 31 68 38)