OZEE, wat is dat?

Naast onze leidingsgroep wordt de groep ondersteund door en ploeg enthousiaste ouders, oudleiding en sympathisanten.

Het Ozee van onze zeescouts is steeds op zoek naar toffe, enthousiaste mensen die de groep een warm hart toedragen;
- enthousiastelingen, die een handje willen toesteken bij activiteiten en/of feesten van de groep
- personen die de verbondenheid tussen leden en ouders proberen te versterken en ervoor proberen te zorgen dat onze groep financieel gezond kan blijven.  Voel je je geroepen om een handje toe te steken? Bel gerust naar 0477 23 23 97 of stuur een mailtje naar daniel.vanderhaeghen@spijker.be .

Daarnaast willen we graag voor sommige activiteiten occasioneel beroep doen op de hulp van enkele ‘helpende handen’. Dit betekent dat je geen vast engagement opneemt binnen het  team van medewerkers, maar dat je graag een handje toesteekt op speciaal verzoek. Uiteraard mag je je hiervoor ook steeds aanbieden bij iemand van de leiding.