Nuttige documenten

Aangifteformulier verzekering
Ongelukje gehad op de scouts of op weg van/naar de scouts? Laat dit dan zeker weten aan de leiding! Samen kunnen we de verzekeringspapieren invullen zodat alles terugbetaald wordt door Scouts en Gidsen Vlaanderen. Let op! dit moet wel binnen de week van het ongeval gebeuren.

Vrijetijdspas
Iedereen heeft recht op een leuke vrijetijdsinvulling. Voor mensen met een laag inkomen zijn vrijetijdsactiviteiten echter vaak te duur. Via een vrijetijdspas hebben inwoners van Turnhout, Oud-Turnhout, Beerse en Vosselaar toch de kans om deel te nemen aan het bestaande vrijetijdsaanbod.

Met een deze pas betaal je slechts de helft van kamp- en lidgeld. Ook voor de aankoop van een uniform kan er wat geregeld worden. Onze groep kan dit via een toelage recupereren bij Stad Turnhout.
Als dit voor u van toepassing is gelieve een mail te sturen naar groepsleidingtoxandria@gmail.com zodat wij dit kunnen noteren.

Attest voor ziekenfonds
Bent u lid van een ziekenfonds dat een tegemoetkoming geeft voor lidgeld en kamp? Vergeet het document dan niet te laten handtekenen door de groepsleiding (Amber of Ward) en het op te sturen naar uw ziekenfonds! Het document zelf kan u vinden op de site van uw ziekenfonds.