maandprogramma maart zeeverkenners

Maandprogramma maart 2023

Verkenners

4 maart: Leidingswissel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Vandaag moeten jullie helaas afscheid nemen van jullie favoriete leiding... Maar niet getreurd, er staat een fantastische vervangploeg voor jullie klaar.

11 maart: Oma en opa activiteit van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Het werd nog eens tijd dat we gaan leren hoe je nu fatsoenlijk een leventje moet leiden als echte senioren. Want dat lijkt misschien allemaal heel makkelijk en chill maar er komt veel meer bij kijken dan dat jullie denken. Leren breien, racen met de rollator, om ter hoogste poolstokspringen met die wandelstok. We gaan het vandaag allemaal doen! Om helemaal in de sfeer te geraken moeten jullie natuurlijk verkleed naar de scouts komen als oma en opaatjes.

18 maart: Geen activiteit

Je leest het goed, vandaag is er helaas geen activiteit op de scouts en zullen jullie iets anders moeten vinden om je zaterdag mee op te vullen. Dit zal natuurlijk niet zo leuk zijn als een activiteit op de scouts maar niet getreurd want volgende week zijn we er weer met een mega leuke activiteit, dus zeker komen is de boodschap!

25 maart: Fietsspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Smeer je benen al maar in want vandaag gaan we veel kilometers afleggen. Vergeet daarom zeker je fiets niet want anders zal dit niet zo vlotjes gaan. Waar we naartoe gaan fietsen en wat we nu juist gaan doen gaan we nog niet allemaal vertellen maar om dit te weten te komen zit er niets anders op dan gewoon langs te komen!