Trooper

Trooper is een site waarmee wij als scouts geld kunnen verdienen. Door via Trooper naar de site van je online aankoop te gaan, krijgen wij als scouts een percentje op je aankoop. Ouders betalen helemaal niets extra. Voor elke 100 euro die ouders besteden, krijgt de scouts 5 euro. Het enige wat je moet doen is via trooper.be/zeescoutstoxandria naar je winkel doorklikken.

Bij welke sites kan u zoal terecht? We geven graag een klein overzichtje, maar er zijn er heel wat meer. In de zoekbalk op de site kan je ook zoeken naar jouw gewenste shop.

Deelnemende winkels zijn o.a. Coolblue, Mediamarkt, Krëfel, Proximus, Bol.com, Collect&Go, Decathlon, A.S. Adventure, Booking.com, Brantano, Torfs, JBC, ZEB, Hema, Fun, Dreamland, Takeaway.com, Pizza Hut, Efteling, Bobbejaanland en nog zo veel meer.

Wij doen dit niet voor niets nu. In september (2019) starten wij ons twintigste scoutsjaar. Wij willen van scoutsjaar 2020-2021 een feestjaar maken en daarvoor al wat centjes beginnen sparen.

Het is nog verre toekomstmuziek, maar we hopen toch dat u ons wilt helpen.