November Zeehonden

29/11/2020 - 00:00

7 november: Pijlentocht van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Vandaag trekken we op avontuur tussen velden en bossen, steden en dorpen (ongeveer). We houden namelijk pijlentocht! De leiding heeft jullie nodig om alle pijlen te zoeken, en om zo op de meest mooie en avontuurlijke plaatsen van Turnhout te geraken. Deze activiteit wil je zeker niet missen!

14 november: Belofte van 12.30 uur tot 17 uur @FRAC

Vandaag is een van de belangrijkste dagen van het scoutsjaar aangebroken… de belofte! Op deze dag gaan jullie je belofte afleggen, en zo officieel het scoutsjaar met goede voornemens tegemoet gaan. Omdat het een beetje een gekke periode is en we willen dat deze speciale activiteit op een veilige manier gebeurt, is het deze keer alleen voor de leden en jammer genoeg niet voor de ouders. Hierover volgt nog meer informatie! Verwacht jullie maar aan een hartverwarmende, inspirerende en gezellige activiteit. Hopelijk zien we jullie allemaal dan!

21 november: Bosspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Tijd voor een van jullie lievelingsactiviteiten… een old-school bosspel! Dit is niet alleen een van jullie favoriete spelletjes, maar ook dat van jullie leiding! Zal het stratego zijn? Een gigantische zeeslag? Wie weet... Tot zaterdag!

28 november: Kooktocht van 13 uur tot 17 uur @Raadsherenpark

EIN-DE-LIJK!!! Vandaag mogen jullie je koksmutsjes opzetten en laten zien wat voor keukenprinsessen en keukenprinsjes er achter jullie schuilgaan. Jullie moeten zelf enkel een rugzakje met water, een handdoek, je gamel en bestek meenemen (en eventueel een plastieken zak om nadien het vuile eetgerief in te doen). Dit wordt gegarandeerd een van de leukste activiteiten van het jaar, vol met lekker eten dat de leiding voor jullie voorziet.

Contactpersoon van de maand: Epatkas (0472 62 51 25)