December Zeeleeuwen

Maandprogramma DECEMER

Zeeleeuwen

5 december: Sinterklaas van 14uur tot  17uur @frac

Hij komt hij komt die lieve goede Sint, mijn beste vriend…Maak alvast maar mooie tekeningen klaar want jaja hij komt! Hoe hij komt is nog een verrassing…. De leiding heeft ook nog een verrassingspel voorzien. Wil jij weten wat het is? Dan moet je zeker komen!

12 december: sportdag van 14uur tot 17uur @frac

1,2,3,4 hup naar achter hup naar voor… jaja goed gezien we gaan sporten! Vandaag mogen jullie je sportkleding aandoen (maar niet je beste sportkleding ;)). Na al deze weken geen scouts te hebben gaan er waarschijnlijk heel wat kilo’s bijgekomen zijn. Dus gaan we deze er af sporten. Wij hebben er al vast zin in! Jullie toch ook?

19 december: Kerstfeestje van 18:30uur tot 20uur @frac

Jingle Bells jingle Bells jingle all the way…. Trek je fancy kerstkleren maar uit de kast want we gaan een kerstfeestje doen whoewhoe! De boys gaan beter kennismaken met hun innerlijke mannelijkheid. De girls gaan hun meisje-meisje kant eens van dichterbij ontdekken. Wij hebben er super veel zin in!

26 december: Geen activiteit

Jammer genoeg is het vandaag geen scouts… wij hopen jullie volgend jaar goed en wel terug te zien!

Contactpersoon van de maand: Sanne (0497122218)

WIST JE DAT…

…de leiding een super cool lockdown spel voor jullie gemaakt heeft?

…de leiding er super veel zin in heeft jullie weer te zien?

…de dag van de jeugdbeweging er maar 6 leeuwen zijn komen ontbijten?