Mei Zeeleeuwen

30/05/2021 - 00:00

Zeeleeuwen

1 mei: Zeilen van …uur tot …uur (zie mail) @Mellevijver

Ja ja, de leeuwen springen terug de boten in. Na lang moeten wachten gaan we deze week eindelijk terug zeilen, neem zeker allemaal waterschoentjes en een handdoek mee.

8 mei: Bosspel  van …uur tot …uur (zie mail) @FRAC

Vorige week zijn we onze zeescoutskills gaan trainen op het water. Deze week laten we zien dat zowel op water als op land de leeuwen superieur zijn.

15 mei: Cluedo van …uur tot …uur (zie mail) @Warande

Alle Sherlocks en Sherlockinnen Holmes komen deze week samen om het grote mysterie op te lossen. Wie is de moordenaar? Waarmee? En vooral: Waarom? Vandaag gaan we als speurneuzen op zoek naar antwoorden.

22 mei: Vettige spellekes van …uur tot …uur (zie mail) @FRAC

Genoeg proper gebleven, vandaag worden we smerig, maak je klaar om in de modder te springen (op een coronavrije manier natuurlijk)

29 mei: Bouwactiviteit van …uur tot …uur (zie mail) @FRAC

Wat is een zeescouts zonder dingen te bouwen, neem je bouwvakkersinstinct mee en denk misschien al na over een zot ontwerp!

Contactpersoon van de maand: Arthur (+32 468 27 08 61)