September Zeeverkenners

26/09/2021 - 00:00

4 september: Kennismaking- en influencerspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Woop woop het nieuwe scoutsjaar kan eindelijk beginnen! We vliegen er dan ook al stevig in met een zot influencerspel. Voor 1 keer kan je gsm van pas komen om de beste influencer van de verkenners te worden! Zo weten wij meteen wie hier de foto’s voor op onze socials kan maken of zotte tiktok’s kan verzinnen. Ook leren we jullie graag beter kennen door een korte maar krachtige kennismaking. Be there!

11 september: 20 jaar 9/11 van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Het is vandaag exact 20 jaar geleden dat een van de gruwelijkste aanslagen in de geschiedenis is gepleegd. 2 gekaapte vliegtuigen vlogen de WTC-torens in New York binnen. Een zwarte dag in de geschiedenis. Om deze dag niet te vergeten spelen we vandaag een bosspel in dit thema.

18 september: Zeilen van 9 uur tot 17uur @Melle

Yes yes yes! De eerste keer zeilen dit jaar. We kiezen het ruime sop en frissen jullie zeilskills graag op zodat we er een spetterend zeiljaar van kunnen maken. Wat mag je zeker niet vergeten: handdoek, reservekledij, waterschoentjes, lunchpakket, drinken, zonnecrème of regenjas, 4-uurtje, jullie beste zeilskills en goed humeur!

25 september: Old school stratego van 14 uur tot 17 uur @ FRAC

Ben jij een bom? Of eerder de maarschalk? Een verkenner misschien? Kan jij als eerste het kamp binnen geraken? Vind jij als eerste de vlag? Krijg je hem tot in je eigen kamp? Heb jij de beste strategie? Kom het vandaag allemaal te weten. Als ik jou was, haalde ik de spelletjesdoos al boven en stelde ik mijn tactieken bij. Want alleen de beste overleven.

Contactpersoon van de maand: Leiding 3