Februari Scheepsmakkers

26/02/2023 - 18:30

4 februari: Leefweekspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Komt dat zien! Komt dat zien! Vandaag stellen wij u voor: de grote leefweekshow. Onder leiding van de super leuke leiding voeren wij op: een leefweekspel, wow! We zullen u tonen wat een leefweek inhoudt en uit welke knotsgekke dingen het wel niet bestaat. Weet u nog niet wat een leefweek is? Aarzel niet om te komen, want hier zal snel verandering in komen! Let vooral niet op mijn belachelijke rijm, maar kom naar de scouts, eventueel met de trein.

11 februari: Valentijn van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Oeeeh, Valentijn, een dag vol gelukkige mensen, romance, vriendschap en wat nog allemaal! Kortom, vandaag draait het rond Liefde (met een grote L). Uiteraard zijn we drie dagen te vroeg, maar toch willen we jullie al in de valentijnsfeer brengen met een kei tof spel dat misschien zelfs jullie hartje sneller doet slaan… Wie weet wat er allemaal mogelijk is vandaag!

18 februari: Winterwandeling van 14 uur tot 17 uur @Stadsboerderij Turnhout

Naar goede traditie en gewoonte heeft het OZEE weer een winterwandeling voorbereid. Dit is het ideale moment om eens gezellig te babbelen met Jan en alleman, dus zorg er zeker voor dat je bij deze gezellige tocht bent!

25 februari: Stadspel van 14 uur tot 17 uur @Futur

Vandaag is het weer eens tijd om de straten van Turnhout onveilig te maken. Jawel jawel, we gaan een mega cool stadspel spelen! Hopelijk zijn jullie beentjes goed opgewarmd, want de stad verkennen doe je niet al zittend! Na de activiteit organiseert de scouts ook nog een kei toffe kinderfuif. Hopelijk kunnen we jullie ook daar terugvinden.

Contactpersoon van de maand: Seppe Stoffels (0476 05 72 71)