Januari Zeeverkenners

31/01/2021 - 00:00

Zeeverkenners
Ook in januari gooit COVID-19 nog roet in het eten, maar wij hopen dat we op het einde van januari toch op een veilige manier terug met jullie kunnen ravotten! Hopelijk tot snel!

2 januari: Nieuwjaarsbrief @Thuis
Geen activiteit vandaag, maar wel een nieuwjaarsbrief:

Bij het begin van het nieuwe jaar, staat jullie leiding met een briefje klaar.

2020 was rot, maar dat krijgt ons niet kapot.

Samen staan we sterk, samen blijven we knallen. Zo zal 2021 ons hopelijk wat meer bevallen.

Zeilen, wandelen, bosspel spelen, we zullen ons zeker niet vervelen.

We maken hoe dan ook samen het beste van’t nieuwe jaar! Reken maar!

Een virtuele knuffel hier. Een sms-kusje daar. Wij wensen jullie een fantastisch nieuwjaar!

Jullie kapoentjes,

Xoxo

Denk je nu zelf: dat kan ik beter! Voel je zeker vrij om via whatsapp of discord een nieuwjaarsbrief voor je leiding of medeleden te delen. We kijken uit naar jullie brieven! Veel liefs.

9 januari: Verrassingsactiviteit @WhatsApp/ Discord
Jammer genoeg kunnen er nog geen fysieke activiteiten doorgaan, maar niet getreurd. Zoals steeds zal de leiding proberen creatief uit de hoek te komen en een activiteit voor jullie voorzien. Meer info volgt nog via de WhatsApp.

16 januari: Verrassingsactiviteit @Discord
Jaweljawel, ook deze week voorzien we het nodige vertier. Wanneer je in de discord wordt verwacht en wat we gaan doen blijft nog even geheim. Via whatsapp krijgen jullie op tijd en stond meer info, een ding is zeker: dit wil je niet missen! Wie weet flitsen we wel terug in de tijd. Want zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens... Tot dan!

23 januari: Barbiesportdag van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Voor vandaag branden we al maanden kaarsjes. Zou dit de dag zijn waarop de scouts terug echt kan doorgaan? We hopen echt van wel! Als dat zo is dan doen we vandaag een heuse barbiesportdag! Zorg dat je in thema gekleed bent! We gaan helemaal los! Hoewel we er echt voor duimen dat het nu terug kan, is de kans reëel dat we nog wat geduld moeten uitoefenen en nog even moeten wachten voor fysieke activiteiten. Als dat zo is, volgt er nog info over een andere activiteit via WhatsApp.

30 januari: Avondwandeling van 19 uur tot 21.30 uur @FRAC

Kregen we vorige week goed nieuws? Dan komen we vandaag samen voor een gezellige avondwandeling. Beloofd: hier wil je bij zijn! Maar uitstel is geen afstel, dus als het nog niet kan, doen we dit later nog een keer.

Contactpersoon van de maand: Marie (0498621679)