Januari Zeeverkenners

30/01/2022 - 00:00

1 januari: Geen activiteit

Spijtig genoeg kunnen jullie deze zaterdag jullie nieuwjaarsbrief niet voor ons komen voorlezen, want deze zaterdag is het spijtig genoeg geen scouts. Alvast heel fijne feestdagen en tot volgende week!

8 januari: Driekoningen van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Haal jullie beste zangstemmen en puppyoogjes maar boven, want vandaag gaan we zingen voor Driekoningen. Jullie mogen je verkleden, maar zorg er zeker voor dat je je das aanhebt, zodat iedereen weet dat jullie van de zeescouts zijn. Als je geen verkleedkleding hebt, moet je in uniform komen.

PS: Een ster is ook altijd welkom!

15 januari: Filmavond van 19 uur tot 21u30 @FRAC

Vanavond is het nog eens filmavond, omdat al jullie leiding volop in de examens zit. Kleed jullie goed warm aan, neem eventueel een deken of slaapzak mee voor als we buiten moeten zitten en voorzie ook een mondmasker als het binnen mag doorgaan. Voor een keer is het ook toegestaan om in een jogging naar de scouts te komen (watermeloensokken zijn dus ook toegestaan) en mag je snacks en frisdrank meenemen. Neem zelf wel een beker mee om de drank in te doen. Jullie lieve leiding zal de beste film ooit voorzien!

22 januari: Brunch van 9 uur tot 12 uur @FRAC

Het is weer zover, deze zaterdag gaan we allemaal samen gezellig brunchen. Jullie moeten hiervoor allemaal iets van eten voor jezelf en voor anderen voorzien. Zelf servies meenemen zou ook zeer handig zijn. De leiding voorziet alvast verse eieren met spek! Tot dan!

29 januari: Sportdag van 14 uur tot 17 uur @FRAC

1,2,3,4 hup naar achter, hup naar voor … en de rest kent iedereen natuurlijk wel. Jullie mogen voor de tweede keer deze maand in jogging naar de scouts komen, maar deze keer gaan we niet lui op ons gat zitten. Vandaag gaan we alle spieren in ons lichaam nog eens extra hard laten werken, zorg dus maar dat je al goed gestrekt hebt voor je naar de scouts komt!

Contactpersoon van de maand: Ward (0491 02 19 25)