maandprogramma maart scheepsmakkers

Maandprogramma november 2022

Scheepsmakkers

4 maart: Leidingswissel van 14 uur tot 17 uur @frac

Deze week staat er een helemaal andere leidingsploeg voor jullie neus! Of ze zo leuk zijn als jullie echte leiding (waarschijnlijk niet)… kom je maar op één manier te weten: Door te komen!

11 maart: freetquiz van 14 uur tot 17 uur @frac

Voor vandaag hebben we een quiz voorzien maar niet zomaar een quiz namelijk een freetquiz. Tip: bekijk de TNV bundel nog maar is want die kan je wel eens helpen bij één van de rondes en smikkel smak dan naar de overwinning.

18 maart: ! geen scouts !

De leiding is dit weekend op congres met andere zeescoutsen om inspiratie en kennis uit te wisselen en zo te groeien als leiding. Daardoor is er geen activiteit

25 maart: zwemmen van 14 uur tot 17 uur @zwembad stadspark

Blijven zwemmen blijven zwemmen blijven zwemmen zwemmen zwemmen of hoe ging het ook al weer. Twee keer raden wat we gaan doen. Vergeet zeker geen zwemkleren en handdoek mee te nemen en 4 euro voor de inkom