Maart Loodsen

29/03/2020 - 00:00

7 maart: Kijkstage van ? tot ? @FRAC

Het is weer tijd voor jullie stages! Zorg dat je zeker bij het vlotje van jouw tak kijkt om te weten waar en wanneer je aanwezig moet zijn. Zorg ook dat je bij hebt wat je volgens het vlotje kan gebruiken (fiets, … ).

14 maart: Doestage van ?u tot ? @FRAC

Het is weer tijd voor jullie stages! Zorg dat je zeker bij het vlotje van jouw tak kijkt om te weten waar en wanneer je aanwezig moet zijn. Communiceer ook  voldoende met de loodsenbegeleiding en met de takkie van jouw tak over aanwezigheden/het spel. Stuur jullie spel ten laatste woensdag 11 maart door naar zowel de takkie van de groep waar je stage zal doen als naar een van jullie begeleiding!
Succes!

20- 22 maart: Zeescoutscongres van ? tot ? @Harelbeke

Eenmaal per jaar bij het zeescoutscongres verzamelen alle zeescoutsen van Vlaanderen zich om samen  een geweldig weekend te beleven. Dit evenement heeft als doel om leiders nieuwe dingen aan te leren via professionele  workshops. Het is ook de ideale gelegenheid om contacten te leggen met andere zeescoutsen. Jullie zijn hier natuurlijk van harte welkom!

Ook vandaag zijn de uren nog niet bekend. Hou zeker jullie Facebook in het oog, want dit zal daar waarschijnlijk besproken worden. Vergeet je ook niet te verkleden in thema!

Voor zij die niet meegaan is het vandaag helaas geen scouts.

28 maart: Groepsspel van 14u tot 17u @FRAC

Dit weekend zijn jullie leiders nog eens lid en wordt er voor hen door de kiel een heel weekend georganiseerd. Dit betekent niet dat de scouts niet doorgaat, integendeel, vandaag mogen jullie als loodsen jezelf bewijzen door een spel voor de hele groep te maken! Jullie staan hier natuurlijk niet alleen voor. Enkele leiders die niet meegaan op leidingsweekend zullen klaar staan om jullie te helpen bij vragen en zullen mee het spel in goede banen leiden.

Contactpersoon van de maand: Wout  +32 492 99 87 78