Maart Zeeleeuwen

31/03/2019 - 00:00

2 maart: Stadsspel van 14u tot 17u @Futur

Het is al een tijdje geleden, maar vandaag is het weer zover. We gaan nog eens een megaleuk stadsspel spelen! Ik raad jullie allemaal aan om te komen, want het wordt echt een supercool en zot spel! Na de scouts kunnen jullie ook allemaal blijven feesten op onze eigen kinderfuif met echte meezingers en voor de romantische zieltjes onder de zeeleeuwen misschien ook wel een intieme dans.

9 maart: Technieken van 14u tot 17u @Frac

Vandaag is een belangrijke dag voor de zeeleeuwen, want we gaan onze technieken nog eens opfrissen. Knopen, zeilen, roeien en nog veel meer, we doen het allemaal en de leiding zou de leiding natuurlijk niet zijn als ze hiervoor geen superleuke manier hebben bedacht! Zeker komen is dus de boodschap!

16 maart: Supercool Spel van 14u tot 17u @Frac

Vandaag hebben de drie extra leiding van een paar weken geleden een zalig spel voor ons gemaakt! Wat het precies wordt, is nog een verrassing, maar we zijn er zeker van dat we ons rot gaan amuseren! Wees erbij!

23 maart: Geen activiteit

Oh nee, jullie lieve, leuke, slimme en knappe leiding is dit weekend op zeescoutscongres en kan vandaag jammer genoeg niet naar de scouts komen. Niet getreurd! Volgende week zijn we er weer om jullie met onze grappen en grollen te entertainen!

30 maart: Bosspel van 14u tot 17u @Frac

Speciaal omdat we er vorige week jammer genoeg niet waren, hebben we vandaag weer drie extra leiding die een superleuk spel voor ons gemaakt hebben! Daardoor is er meer leiding om jullie heel veel aandacht en liefde te geven! Naast de beste leiding, is er vandaag ook weer een heel erg leuk spel! Dat willen jullie toch niet missen? ;)

Contactpersoon van de maand: Lotte (0491 59 26 83)