Maart Zeewelpen

01/04/2018 - 00:00

3 maart: Stads/pleinspel van 14u tot 17u @Futur

Jaja deze avond is het beste feestje van het jaar. Door allen geliefd: onze enige echte Man Overboord (/kinderfuif)! Alvorens te dansen en swingen, gaan we een super cool stads/plein spel spelen om onze benen al wat op te warmen. We spreken af aan de Futur, zodat we om 17u niet een al te grote verplaatsing moeten maken. Ben je na de scouts nog niet moe genoeg om naar huis te gaan? Blijf dan nog even plakken op onze enige echte Man Overboord Kinderfuif!

10 maart: Marsspel van 14u tot 17u @Frac

Hou jij ook zo van de ruimte? Dan word dit spel zeker iets voor jou. Waaaaaant we gaan terug naar Mars (ooooh spannend!!!). mischien zien we een alien, een UFO, of nog iets veel engers! Kom dus zeker allemaal om 14u naar het Frac, de leiding kijkt er al naar uit!

17 maart: Geen activiteit

Helaas pindakaas, vandaag zal de leiding er niet zijn. Wij zijn aan het genieten op het zeescouts congres, waar alle zeescoutsen van België samenkomen! Niet getreurd; volgende week zijn we terug met een supermegacool spel!!!

24 maart: Bosspel van 14u tot 17u @Frac

Volgen jullie het nieuws? Heb je de naam Donald Trump al eens gehoord? Nee? Dan zullen jullie hem na dit spel zeker kennen! We spelen namelijk een spel, met hem in de hoofdrol! Zeker komen als je meer te weten wilt komen!!

31 maart: Zwemmen van 14u tot 17u @Zwembad Turnhout

Hou jij van water en spelen? Dan hou je zeker van zwemmen en dat is nu is net hetgene  wat we gaan doen vandaag! Vergeet zeker geen badpak, bikini, zwembroek, duikbrilletje, zwembandjes, handdoek ... Zorg er ook voor dat je €3 bijhebt, anders kan je helaas niet binnen en dat willen we niet!!