Maart Zeewelpen

29/03/2020 - 00:00

7 maart: Handelsspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Dag beste welpen, vandaag laten we het FRAC even achter en gaan we het geluk ergens anders zoeken. We gaan een avontuur beleven op de wondere Wall Street. Welke welp kan het meeste geld verdienen? Wie kan het beste onderhandelen? Maar vooral, welke welp wordt de volgende Wolf Of Wallstreet? Dat wil je toch niet missen?

14 maart: Verrassingsactiviteit van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Spannend! Deze week krijgen we weer bezoek van onze loodsen! Zij zullen voor jullie een super-mega-awesome-cool spel in elkaar flansen. Wat dat spel precies zal zijn, houden ze graag nog een verrassing. Zeker komen dus!

21 maart: Geen scouts

Helaas pindakaas, geen scouts deze week… Jullie zullen het zonder je favoriete leiding moeten doen vandaag, maar geen zorgen, jullie kunnen het! Ik geloof in jullie.

28 maart: Groepsspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Vandaag kunnen jullie aan alle andere takken bewijzen dat jullie de coolste tak zijn! We spelen vandaag namelijk een heus groepsspel! Meer kan ik nog niet verklappen, maar dat het heel erg leuk wordt, staat nu al vast! Dit wil je niet missen!

Contactpersoon van de maand: Pytha 0470 53 30 88