Maart Zeewelpen

28/03/2021 - 00:00

Zeewelpen

6 maart: Zeeslag van …uur tot …uur (zie mail) @Sporthal Stadspark

Plons? of BOEM! Vandaag zullen er veel schepen ten onder gaan. Maak jullie alvast klaar voor de grootste zeeslag in eeuwen. Alleen het team met het meeste doorzettingsvermogen zal deze dag overleven. Hoe spannend! We spreken af aan de Sporthal van het Stadspark.

13 maart: Handelsspel van …uur tot …uur (zie mail) @FRAC

Vandaag maken we kennis met de businesswereld. Voor velen onder jullie misschien nog onbekend terrein, maar daar zal snel verandering in komen. Op het einde van de dag zijn jullie allemaal TOP-handelaars. Kom met veel enthousiasme naar de scouts, zodat we dit episch spel kunnen spelen. Wij hebben er alvast veel zin in!

20 maart: Activiteit op wieltjes van …uur tot …uur (zie mail) @FRAC

Wat? Een activiteit op wieltjes? Jaaa, jullie lezen het goed. De leiding heeft weeral een zotte activiteit in elkaar gestoken! Vandaag mogen jullie op wieltjes komen. Heb je thuis een step, een skateboard, een waveboard, een longboard, een eenwieler, rolschaatsen of iets anders leuk op wieltjes? Neem dit dan zeker mee naar de scouts. Je wil deze activiteit echt niet missen, aanwezig zijn is de boodschap!

27 maart: Kooktocht van …uur tot …uur (zie mail) @Raadsherenpark

Haal jullie kookkunsten al maar naar boven, want we gaan eindelijk nog eens op kooktocht! We spreken af aan het Raadsherenpark, daar trekken we het bos in om op ons zelfgemaakt vuurtje te koken. Neem dus zeker een rugzakje mee met daarin een gamel (of eventueel een pannetje), een handdoek, bestek, drinken en natuurlijk de ingrediënten voor het lekkere eten dat je wil klaarmaken. Wij zijn enorm benieuwd wie de echte keukenprinsjes of - prinsesjes onder jullie zijn. Tot dan!

Contactpersoon van de maand: Rama (0491/99.40.45)