Mei Zeehonden

30/05/2021 - 00:00

Zeehonden

1 mei: Handelsspel van …uur tot …uur (zie mail) @FRAC

Vandaag kruipen jullie in de huid van echte boeven. Jullie zullen leren smokkelen als de beste, maar pas op, niet alles is zo gemakkelijk als het klinkt. Jullie zullen ook betrapt kunnen worden. Dus als je alle geheimen van het smokkelen wil leren, kom dan zeker naar de scouts!

8 mei: Boekentocht van …uur tot …uur (zie mail) @FRAC

Vandaag gaan we een eeuwenoude scoutsactiviteit doen. We gaan namelijk een boekentocht doen. Hierbij gaan we rechtdoor wandelen. Over hekken, over struiken, alles wat je je maar kan bedenken. Dus zet je bottines al maar klaar, want die zal je zeker nodig hebben!

15 mei: Roeien van …uur tot …uur (zie mail) @Mellevijver

Riemen OP, haalt OP, GELIIIIJJK HOP!!! Vandaag gaan wij voor de eerste keer na lange tijd terug roeien! Warm dus die spieren al maar goed op, want dit gaat nodig zijn! Je moet ook een paar dingen meenemen. We sommen ze hier even op:

• Watersloefjes
  • Reservekledij
  • Plastieken zak
  • Reddingsvest (als je dit hebt)

22 mei: Battlespel van …uur tot …uur (zie mail) @FRAC

Maak je borst al maar nat, want wij spelen het ultieme battlespel! Jullie zullen tegen elkaar strijden om de beste te zijn. Als team zullen jullie samenwerken om de beker te winnen! Tot dan!

29 mei: Kooktocht van …uur tot …uur (zie mail) @Raadsherenpark

Voor vandaag gaan jullie je kookkwaliteiten moeten bovenhalen, want wij gaan op KOOKTOCHT! We gaan koken op een echt vuur en de leiding voorziet overheerlijk eten. Jullie moeten dus zelf niets meenemen, alleen je goed humeur!

Contactpersoon van de maand: Limmer (0497 75 52 26)