November Loodsen

01/12/2019 - 00:00

2 november: Activiteit van ???u tot ???u @???

Vandaag zal jullie allereerste kijkstage plaatsvinden! Jullie begeleiding heeft er natuurlijk voor gezorgd dat jullie met open armen ontvangen zullen worden. Vergeet zeker niet te kijken bij welke tak je staat en waar en wanneer ze afgesproken hebben. Succes en veel kijkplezier!!

9 november: Financiële actie + pasta-avond van 9u tot 17u @FRAC

Na twee volle maanden als loodsen, kunnen jullie jezelf eigenlijk al wel ervaren businessmannen en -vrouwen noemen. Jullie trekken van het ene klusje naar het andere, dan is er weer een vergadering en tot slot zijn er nog stages. Vandaag zullen jullie al jullie kennis en ervaring moeten toepassen en trekken jullie van het ene huis naar het andere, maken een handelspraatje met de bewoners en zamelen wat geld in om de scouts te sponseren!  Vergeet niet dat we afsluiten aan de Parochiezaal in Schorvoort, waar de pasta-avond van het Ozee zal doorgaan.

!Vergeet je fiets niet!

16 november: Activiteit van ???u tot ???u @???

“Ooh nee! Helemaal vergeten, ik moet deze week een spel maken voor de scouts”  is wat jullie hopelijk de 14de november niet zullen zeggen. Ja, je raadt het al; het is tijd voor een doe-stage! Om alles goed te laten verlopen kunnen jullie best jullie spelletje ten laatste woensdagavond doorsturen naar de takkie van jouw groep. Geen stress, you can do it!

P.S. Als je bij de zeeleeuwen staat moet je aan Pieter DB vragen wat boom in het Duits is. En aan Wies vragen waarom AnderSlecht zo slecht aan het presteren is, de Prince is toch back?

23 november: Verrassingsactiviteit van 14u tot 17u @FRAC

Het is weer eens tijd voor een heuse verrassingsactiviteit! De specialiteit van iedere Zeescoutsleiding!

30 november: Sinterklaas van 15u tot 18u @FRAC

Kool, kolen en ook nog wat houtskool! Jammer genoeg is dat het enige dat jullie ondeugende loodsen zullen krijgen! Shame on you! Wie weet kunnen jullie toch nog op de lijst der goede kindjes komen als jullie met jullie houtskool een leuke tekening maken voor Sinterklaas? Jullie begeleiding kan echter niets beloven want wat jullie het afgelopen jaar allemaal hebben uitgespookt…

Contactpersoon van de maand: Wout Van Regenmortel (0492 99 8778)