November Scheepsmakkers

29/11/2020 - 00:00

7 november: Wapenstilstandspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Zoals jullie weten is het 11 november wapenstilstand. Jammer genoeg is het geen scouts dan, daarom zullen we vervroegd een megagraaf spel in thema spelen. Kom zeker allemaal massaal naar de scouts, want het gaat echt megagraaf worden.

14 november: Belofte van 12:30 uur tot 17 uur @FRAC

Vandaag zullen jullie zoals elk jaar weer de belofte mogen opzeggen om zo jullie trouw en toewijding als scout te tonen. Het beloftelied staat online, dus het zou ideaal zijn als je dit op voorhand al eens door zou kunnen nemen. Je moet geen stress hebben als je hier de tijd niet voor hebt. We zullen dit op de activiteit nog meer dan genoeg inoefenen.

21 november: Het social distancespel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

De overheid heeft in deze barre tijden beslist om de maatregelen nog maar eens aan te scherpen, wat natuurlijk zeker nodig is om al de besmettingen in te perken. Vandaag zullen we daarom nog eens extra in jullie hoofd drammen hoe belangrijk het is deze regels na te leven aan de hand van het social distancespel.

28 november: Thanksgivingspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

In de Verenigde Staten is “Thanksgiving” een heuse feestdag. Jammer genoeg is dit bij ons in Europa niet echt gekend en wordt dit niet gevierd. We zullen jullie daarom vandaag kennis laten maken met deze feestdag en een supergezellige sfeer creëren om jullie helemaal warm te krijgen om deze feestdag nooit te vieren aangezien deze feestdag geen deel uitmaakt van onze cultuur.

Contactpersoon van de maand: Sepp (04 94 32 40 79)