November Scheepsmakkers

27/11/2022 (All day)

5 november: Belofte van 9 uur tot 17 uur @FRAC

Ik hoop dat jullie allemaal zoals flinke leden het beloftetekstje al vanbuiten kennen. Is dit niet het geval, geen zorgen, want hieronder vind je het nog eens terug:

Wij zijn scheepsmakkers, wij wagen het avontuur.

Wij zijn kameraden en willen eerlijk zijn met elkaar.

We willen samenwerken en beslissen.

Ik help graag waar ik kan.

Ik wil winnen en kan verliezen.

Respecteer wat waardevol is, de mens, de natuur en het materiaal.

Jullie mama’s, papa’s, oma’s, opa’s en andere mensen die je dierbaar zijn, zijn allemaal welkom vanaf 15.30u om te komen kijken naar jullie belofte.

12 november: Financiële actie + pasta-avond van 9 uur tot 17 uur @FRAC met fiets

Haal je liefste glimlach al maar naar boven voor deze activiteit zodat de scheepsmakkers de meeste wafels kunnen verkopen! Vergeet je fiets zeker niet, want die zal je nodig hebben om heerlijke wafeltjes te verkopen. Ook een zakcentje mag je meenemen als je zelf graag ook een pakje wafels koopt. We sluiten deze activiteit af aan de parochiezaal van Schorvoort, want na deze activiteit gaat onze jaarlijkse pasta-avond door!

19 november: Smokkelspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Het is nog eens tijd voor een mega graaf bosspel. Wie verdient het meeste geld en is de beste dealer? Wie wordt er helaas te vaak gepakt door de politie? De leiding kan niet wachten om jullie smokkeltalenten te aanschouwen deze activiteit.

26 november: Verrassingsactiviteit van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Wat we vandaag gaan doen, is nog een verrassing. Wie weet spelen we wel een megacool bosspel? Of een mega leerrijke quiz? Er is maar één mogelijkheid om te weten te komen wat we gaan doen. Naar de activiteit komen natuurlijk!

Contactpersoon van de maand: Vibe (0478 54 46 39)