November Zeehonden

27/11/2022 (All day)

5 november: Belofte van 9 uur tot 17 uur @FRAC

Vandaag is een heel speciale dag op de scouts, want vandaag is de belofte. Het is dan ook extra belangrijk dat je vandaag in perfect uniform komt. Tijdens de belofte zal je een tekstje moeten opzeggen. Dit tekstje komt binnenkort op de website zodat je thuis al kan oefenen, maar we zullen dit in de voormiddag ook nog goed herhalen. Ouders, familie en vrienden zijn vanaf 15u30 welkom om te komen kijken naar de belofte.

12 november: Financiële actie + pasta-avond van 9 uur tot 17 uur @Boomgaardplein

Deze week gaan we wafels verkopen zodat de scouts een beetje extra geld heeft om het kamp deze zomer nog leuker te kunnen maken. Naast de wafelverkoop zullen we natuurlijk ook nog veel leuke spelletjes doen en we sluiten af aan de kerk in Schorvoort, want na de activiteit is er hier de pasta-avond.

19 november: Sportdag van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Vandaag gaan we ontdekken wie de snelste zeehond is, wie de sterkste zeehond is, wie het verste kan springen en nog veel meer. Vandaag is het namelijk sportdag op de scouts! Je mag vandaag in plaats van je uniform je sportiefste kleren aandoen.

26 november: Activiteit op wieltjes van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Joepi! Vandaag doen we activiteit op wieltjes. Dit betekent dat je iets met wieltjes moet meenemen naar de scouts zoals een skatebord, step, rollerskates, tractor of wat je maar kan bedenken, maar geen gewone fiets, want dat is een beetje saai. Bereid je al maar voor om de hele namiddag rond te rollen.

Contactpersoon van de maand: Zeevang (0476614725)