November Zeeverkenners

28/11/2021 - 00:00

6 november: Belofte van 9 uur tot 17 uur @FRAC

Vandaag misschien wel de serieuste activiteit van het jaar, namelijk de belofte. We verwachten jullie ’s ochtends allemaal fris en fruitig aan het FRAC, om van deze zeer officiële dag een feest te maken. Let op je DONKERBLAUWE SOKKEN!

13 november: Financiële actie van 9 uur tot 17 uur @FRAC

Wafeltje hier, wafeltje daar, wie verkoopt er het meeste wafels dit jaar? Haal vandaag allemaal jullie mooiste verkooppraatjes uit je broekzak, jaszak, sok, schoen of ergens anders vandaan. Jullie zullen strijden om de titel als wafelverkoopkoning/-koningin. Breng zeker je FIETS mee, want je zult hem nodig hebben! Na de scouts kunnen jullie allemaal lekker pasta komen eten in de parochiezaal van Schorvoort. We zullen de activiteit hier ook afsluiten.

20 november: Het grote Ward is jarig spel van 14 uur tot  17 uur @FRAC

Er is er een jarig, hoera, hoera. Dat kun je wel zien, dat is hij. Dat vinden wij allen zo prettig, ja-ja, en daarom zingen wij blij. Kom dat zien, kom dat zien, onze Ward werd 1  jaar ouder dan negentien. Dat rijmde hehe. We spelen een super vet verjaardag spel om de verjaardag van deze kanjer te vieren!

27 november: Zwemmen van 14 uur tot 17 uur @Zwembad Turnhout

Ik ga zwemmen, in Bacardi lemon. Een echte tijger, is niet te temmen. Vandaag zal water moeten volstaan om in te zwemmen. We spreken af aan het zwembad van Turnhout, aangezien het een hele tijd geleden is dat we daar nog eens geweest zijn. Neem allemaal 3,5 euro gepast mee. BOOMMMEEETJEEEEEUUUHHHH!!!

Contactpersoon van de maand: Nuno (0484 16 96 40)